Museumkaart nu ook geldig bij Kunstvereniging

Acht nieuwe musea sloten zich per 1 januari 2017 aan bij de al meer dan vierhonderd bestaande Museumkaart-musea.  Vanaf vier januari konden de eerste bezoekers gratis naar binnen bij de Kunstvereniging en Drawing Centre Diepenheim met de museumkaart.

Naast Kunstvereniging Diepenheim sloten onder andere het Phillips museum, Kasteel Doorwerth en Museum West in Den Haag zich aan bij de museumkaart. Momenteel kunnen bezoekers met een museumkaart gratis de wintertentoonstellingen bezoeken. Met in de Kunstvereniging een groepstentoonstelling van kunstenaars Bonno van Doorn, Wineke Gartz, Martijn Hendriks, Sachi Miyachi en Dieke Venema waarin het spanningsveld tussen werk en maakproces centraal staat. In Drawing Centre Diepenheim presenteert de toonaangevende kunstenaar Robbie Cornelissen met recente tekeningen en een grote drieledige video-installatie. Bets Hölscher presenteert daarnaast op geheel eigen wijze haar visie op het tekenen in het Drawing Centre.

Kijk voor meer informatie op Museumkaart.nl ->