Rondleidingen

Inspirerend
Bent u nieuwsgierig naar het hoe en waarom van het werk in een tentoonstelling van Kunstvereniging Diepenheim? Wilt u meer weten over Het Gazebo, de bijzondere hostatuin van kunstenaar Urbain Mulkers? Of van de Garden Fence van Edward Clydesdale Thomson? Wilt u een inspirerende wandeling maken langs de diverse kunstwerken in het mooie stedeke Diepenheim, een klein stadje met grote kunst?

Rondleidingen op maat
Kunstvereniging Diepenheim nodigt groepen uit om onder deskundige leiding kennis te maken met wat Diepenheim op het gebied van hedendaagse ruimtelijke beeldende kunst te bieden heeft. Rondleidingen zijn op afspraak. Het minimaal aantal deelnemers is 8 en het maximum 20.

Meer dan een rondleiding
Vanzelfsprekend is het mogelijk een rondleiding te combineren met een ontvangst op maat. Van koffie met cake of een snee echte Twente krentenwegge, een borrel met bijzondere hapjes tot een compleet warm en koud buffet.  U kunt ook een ruimte huren als vergaderlocatie of als  unieke locatie voor een presentatie of debat.

Meer weten?
Aarzel niet en bel ons op 0547 – 35 21 43 of  stuur een mail naar info@kunstvereniging.nl.

Hfdgbw