Word lid en steun ons

“Ons gevoel voor veiligheid doet onze ogen en oren zoeken naar vertrouwdheid, bekendheid. Kunstenaars tasten die grenzen af en werken aan het oprekken van onze vertrouwde ruimte. KVD geeft zulke kunstenaars een podium en daardoor mij de mogelijkheid het leven buiten m’n veilige grenzen te verkennen. Daarom ben ik lid van KVD.”

– Maarten Kloek – Lid Kunstvereniging Diepenheim

Als lid zijnde kunt u deel uitmaken van Kunstvereniging Diepenheim. U helpt niet alleen ons, maar ook de kunst- en cultuur sector in Overijssel.

Voor €45,- per jaar bent u lid van Kunstvereniging, als lid heeft u de volgende voordelen:

• gratis entree voor u en uw gast*  in het Hoofdgebouw en het Drawing Centre Diepenheim;
  • uitnodiging voor de opening van nieuwe tentoonstellingen;
  • kortingen op activiteiten en workshops die vanuit Kunstvereniging zijn georganiseerd;
  • korting op  kunst, kunstboeken en speciale uitgaves/edities van Kunstvereniging;
  • een maandelijkse nieuwsbrief zodat u op de hoogte bent van alle activiteiten en nieuwe exposities;
  • uitnodiging voor ledenvergadering.

*u mag gratis één gast meenemen bij uw bezoek

Heeft u interesse? Neem dan contact met ons op ->

“Het is fantastisch om te zien wat er in Diepenheim is gebeurd sinds de oprichters van de Kunstvereniging op een zoldertje in 1980 zijn begonnen met het uitnodigen van bekende en toen nog onbekende kunstenaars. Ze hadden een goed gevoel voor aankomend en bestaand talent, creëerde bijzondere exposities en stimuleerde daarmee indirect een toestroom van kunstenaars en galeries waaruit verschillende kunstevenementen ontstonden. Ik vraag me soms wel eens af hoe Diepenheim zich had ontwikkeld zonder Sepp Bader en Harrie ten Dam.”

– Riki – vrijwilliger tot 1998 daarna, lid van Kunstvereniging Diepenheim

hfdgbw_opening