Aanmelden Weekend Workshop Lithografie geopend

Het eerste weekend van november 2018 organiseert Basement Press Diepenheim een Weekend Workshop Lithografie.

Voor en door wie?

De workshop is geschikt voor professionele beeldend kunstenaars die hun horizon willen verbreden. Lithografie biedt beeldende mogelijkheden, die jou dit weekend aangereikt worden door de twee professionele drukkers Aad Hekker, al meer dan dertig jaar drukker, grafiekuitgever en docent, en Willem Oudenampsen.

Welk niveau?

De workshop is geschikt voor zowel beginners als gevorderden. De Weekend Workshop is een technische workshop, waarbij het gaat over de werkwijze, niet over de inhoud.

Waar en wanneer?

De workshop vindt plaats in Werkplaats Diepenheim op zaterdag 3 en zondag 4 november.

Hoe werkt het?

Inschrijven is mogelijk via Kunstvereniging Diepenheim. De kosten zijn € 100 per dag, € 200 voor het hele weekend. Dit bedrag is inclusief materialen, lunch en 21% BTW. Er is plaats voor maximaal 8 deelnemers. Het is mogelijk een gastenverblijf te reserveren voor € 45 per persoon per nacht. Voor deelnemers die van ver komen bestaat de mogelijkheid vrijdagavond te arriveren en eventueel maandag te vertrekken.

Je deelt een appartement met 1 of 2 andere deelnemers. De appartementen beschikken over twee slaapkamers met eigen sanitair. Handdoeken en beddengoed zijn aanwezig.

Meer informatie en aanmelden:
Neem voor meer informatie contact op via info@kunstvereniging.nl of neem contact direct contact op met Aad Hekker: a.hekker@kunstvereniging.nl, 06-44888951.