Aanmelding opening gesloten

Het maximum aantal bezoekers voor de opening van de nieuwe solotentoonstelling in Drawing Centre Diepenheim is bereikt. Hiervoor aanmelden is niet meer mogelijk.

Aanstaande zaterdag openen we in het Drawing Centre de tentoonstelling Het Nieuwe Bouwen van Jantien Jongsma. Om deze opening volgens de landelijke veiligheidsmaatregelen te laten verlopen, kunnen we een beperkt aantal bezoekers verwelkomen.

Het ontvangst is vanaf 16.00 uur bij Cultuurcentrum Herberg de Pol (Raadhuisstraat 8). Dit is op loopafstand van het Drawing Centre. Hier zal Marlies Leupen, voorzitter van de Kunstvereniging, het welkomstwoord doen. Vervolgens geeft Nanette Kraaijkamp, artistiek leider van het Drawing Centre, hier ook een toelichting op de nieuwe tentoonstelling. Waarna er in groepjes, onder leiding van Jantien Jongsma, de tentoonstelling bezocht kan worden.

Wij hopen op uw begrip dat wij helaas niet iedereen deze middag al kunnen ontvangen. Wie er deze middag niet bij aanwezig kan zijn, ontvangen wij graag een andere keer. De tentoonstelling is geopend van woensdag tot en met zondag van 12.00 tot 17.00 uur. En zal nog tot zondag 3 januari te bezichtigen zijn.