Aanmelding opening nieuwe tentoonstelling gesloten

Aanmelden voor de opening van de nieuwe tentoonstelling in Kunstvereniging Diepenheim is helaas niet meer mogelijk. We kunnen gezien de beperkte ruimte in het tentoonstellingsgebouw maximaal 10 bezoekers per tijdslot van één uur ontvangen. De tijdsloten voor de opening op zaterdag 21 november zijn vol.

We verwelkomen u graag op een andere dag. De solotentoonstelling van Sjoerd Buisman in het hoofdgebouw van de Kunstvereniging is tot en met zondag 21 maart 2021 te bezichtigen.

Combineer uw komst met een bezoek aan Drawing Centre Diepenheim, waar tot en met 31 januari 2021 de solotentoonstelling van Jantien Jongsma te bezichtigen is. En de Tuinen van Diepenheim, die het hele jaar door geopend zijn. Vraag naar de fiets- en wandelroutes, en de audiotour “Het onzichtbare landschap” van Harm van den Berg in het hoofdgebouw van de Kunstvereniging.

De tentoonstellingsgebouwen zijn geopend van woensdag tot en met zondag, van 12.00 tot 17.00 uur. Het verzoek is om u ook in de tentoonstellingsgebouwen aan de landelijke coronamaatregelen te houden en een mondkapje te dragen. Kondig uw komst aan door te mailen naar info@kunstvereniging.nl. Ook zonder tegenbericht bent u van harte welkom.