Bezoekers per 1 juni weer welkom

De voormalige einddatum van de tentoonstelling Buiten Westen #2 is de nieuwe openingsdatum geworden: vanaf maandag 1 juni (tweede pinksterdag) mogen we weer bezoekers ontvangen. De duur van de tentoonstelling is verlengd tot en met zondag 23 augustus.

Wanneer u verkoudheidsklachten heeft, vragen wij u nadrukkelijk om uw bezoek uit te stellen. Bezoekers zijn welkom als zij en hun huisgenoten ten minste 24 uur klachtenvrij zijn.

In het tentoonstellingsgebouw zullen de nodige aanwijzingen duidelijk zichtbaar zijn, zodat u voldoende afstand van elkaar kunt houden en op een veilige en verantwoorde manier de tentoonstelling kunt bezoeken. We volgen de hygienemaatregelen, stellen desinfecterende handgel beschikbaar, vragen met pin te betalen en hanteren verder de landelijke voorschriften.

In de Kunstvereniging mogen maximaal tien mensen (exclusief personeel/vrijwilligers) aanwezig zijn. Hier zal de dienstdoende gastvrouw/-heer op toezien. We vragen de bezoekers de aanwijzingen van de gastvrouw/-heer op te volgen.