Brenda Tempelaar opent Unhide All

Brenda Tempelaar opent aanstaande zaterdag de tentoonstelling Unhide All, van Gerbrand Burger.

Brenda Tempelaar

Brenda Tempelaar studeerde Beeldende kunst aan AKV | St. Joost Breda en Artistic Research aan de Universiteit van Amsterdam. Verder was ze deelnemer van de Jan van Eyck academie in Maastricht. Ze maakt publicaties, performances en tentoonstellingen, waarin zij zich richt op de strategieën, infrastructuren en architectuur van kunstproductie en -circulatie. Ze schrijft essays, recensies en kunstenaarsteksten en was redacteur van Tubelight. Momenteel is zij hoofdredacteur van The Long Tail of Art, een online platform dat eind 2019 zal verschijnen. In 2020 is zij redacteur van het publieksprogramma van P/////AKT Amsterdam, verschijnt haar publicatie The Responsive W bij Onomatopee en heeft zij een solotentoonstelling bij A Tale of a Tub in Rotterdam.

Brenda heeft zich door de tentoonstelling laten inspireren en zal een gesproken column voordragen. Middels ficties en poëtische bespiegelingen biedt Brenda het publiek een spannende, onverwachtse invalshoek voor het werk van Gerbrand Burger. Kunstvereniging Diepenheim verheugt zich op haar voordracht.

De opening start om 15.00 uur in het Drawing Centre (Kuimgaarden 1) en aansluitend, rond 16.30 uur, in de Kunstvereniging (Grotestraat 17).