Busvervoer A’dam – D’heim voor opening tentoonstellingen – GEANNULEERD

Het busvervoer vanuit Amsterdam is wegens te weinig aanmeldingen geannuleerd. Heb je als nog belangstelling om mee te reizen of wil je vanaf Station Goor worden opgehaald? Mail naar info@kunstvereniging.nl.

Voor de opening van de Herfsttentoonstellingen op zaterdag 21 september biedt de Kunstvereniging de mogelijkheid om met de bus mee te reizen van Amsterdam naar Diepenheim en retour. Je wordt deze middag welkom geheten in “de tuinen van herman de vries” en “het Gazebo van Diepenheim” met een hosta-kunstwerk van Urbain Mulkers en een monumentaal werk van Lucas Lenglet. Vervolgens zijn de openingen van de nieuwe tentoonstellingen en na afloop kan je gezellig mee-eten.

De bus vertrekt zaterdag 21 september om 12.00 uur vanaf het Surinameplein in Amsterdam. Rond 19.30 uur zal de bus weer retour gaan en tegen 21.30 uur terug in Amsterdam zijn.

De kosten voor een retour zijn € 45,-, dit is inclusief twee consumpties tijdens de openingen en een maaltijd na afloop. Tevens ben je de rest van 2019 lid van Kunstvereniging Diepenheim.

Voor aanmelden of meer informatie mail naar via info@kunstvereniging.nl o.v.v. Busrit Herfsttentoonstellingen. Let op, er is een beperkt aantal plaatsen en vol is vol.

Kom je met de trein naar de openingen van de Herfsttentoonstellingen? Dan halen wij je graag op bij Station Goor met onze eigen shuttlebus.

Het busje staat zaterdag 21 mei om 14.30 uur klaar voor NS Station Goor en neemt je mee naar Diepenheim. Uiteraard rijden we je na afloop van de tentoonstellingen en de maaltijd ook weer terug van Diepenheim naar Station Goor, dit zal rond 19.00 uur zijn. De kosten voor de shuttlebus (incl. maaltijd) bedragen € 17,50. Meld je direct aan via info@kunstvereniging.nl.

Je krijgt een rondleiding langs de Tuinen van Diepenheim, woont ’s middags de openingen bij en eet vervolgens gezellig mee.