Busvervoer A’dam – D’heim voor opening tentoonstellingen

Voor de opening van de Zomertentoonstellingen op zaterdag 25 mei biedt de Kunstvereniging de mogelijkheid om met de bus mee te reizen van Amsterdam naar Diepenheim, en retour. ’s Middags worden de Zomertentoonstellingen geopend: in het Drawing Centre de solotentoonstelling ‘Clouded Matter’ van Marisa Rappard en in de Kunstvereniging de overzichtstentoonstelling ‘FLASHFORWARD’ van Bastienne Kramer.

Je wordt deze middag welkom geheten in de Tuinen van herman de vries en Het Gazebo, met een hosta-kunstwerk van Urbain Mulkers en een monumentaal werk van Lucas Lenglet. Vervolgens zijn de openingen van de nieuwe tentoonstellingen en na afloop kan je gezellig mee-eten.

De bus vertrekt zaterdag 25 mei om 12.00 uur vanaf het Surinameplein in Amsterdam. Rond 20.00 uur zal de bus weer retour gaan en tegen 22.00 uur terug in Amsterdam zijn.

De kosten voor een retour zijn € 45,-, dit is inclusief twee consumpties tijdens de openingen en een maaltijd na afloop. Tevens ben je de rest van 2019 lid van Kunstvereniging Diepenheim.

Voor aanmelden of meer informatie mail naar via info@kunstvereniging.nl o.v.v. Busrit Zomertentoonstellingen. Let op, er is een beperkt aantal plaatsen en vol is vol.

Kom je met de trein naar de openingen van de Zomertentoonstellingen? Dan halen wij je graag op bij Station Goor met onze eigen shuttlebus.

Het busje staat zaterdag 25 mei om 14.30 uur klaar voor NS Station Goor en neemt je mee naar Diepenheim. Uiteraard rijden we je na afloop van de tentoonstellingen en de maaltijd ook weer terug van Diepenheim naar Station Goor, dit zal rond 19.00 uur zijn. De kosten voor de shuttlebus (incl. maaltijd) bedragen € 17,50. Meld je direct aan via info@kunstvereniging.nl.