Coronamaatregelen voor een veilig bezoek

Vanaf vandaag, donderdag 19 november, mogen we de deuren weer openen voor publiek. We zijn verheugd om u weer in het Drawing Centre te mogen ontvangen bij de solotentoonstelling van Jantien Jongsma, Het Nieuwe Bouwen. En vanaf aanstaande zaterdag, 21 november, ook weer in de Kunstvereniging bij de nieuwe solotentoonstelling van Sjoerd Buisman, Contrapunt

Wij doen er alles aan om uw bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen. En verzoeken u om u aan de voor musea voorgeschreven coronamaatregelen te houden.

Veiligheidsvoorschriften
Binnen onze tentoonstellingsgebouwen hanteren wij de richtlijnen van het RIVM en het protocol van de Museumvereniging.
  • Maak uw bezoek voorafgaand bij ons bekend. Dit kan door tijdens openingstijden te bellen naar 0547-352143. Of stuur een mail naar info@kunstvereniging.nl, ook zonder tegenbericht bent u van harte welkom
  • Stel uw bezoek uit indien u en/of uw huisgenoten coronagerelateerde gezondheidsklachten hebben.
  • Bij binnenkomst zal er een coronacheck worden gedaan. Hierbij wordt u o.a. gevraagd of u en/of uw huisgenoten klachten hebben
  • Draag in de tentoonstellingsgebouwen een (niet-medisch) mondkapje
  • Houdt anderhalve meter afstand van elkaar
  • Er is desinfectiemiddel beschikbaar bij de balie en de toiletruimten
  • Contactpunten, zoals deurklinken, kranen en toiletten, worden dagelijks meermaals ontsmet.
De gastheer/-vrouw zal toezien op het naleven van de veiligheidsvoorschriften. Volg eventuele, aanvullende aanwijzingen van hen op. Zo zorgen we samen voor een veilige omgeving en een prettig bezoek aan onze tentoonstellingen.