Drawing Centre geeft nieuwe litho uit

Speciaal voor Drawing Centre Diepenheim maakte kunstenaar Karin Rianne Westendorp, in samenwerking met meesterdrukker Aad Hekker, onderstaande litho in de lithowerkplaats. Karin Rianne is deelnemer aan de huidige groepstentoonstelling ‘Flow into Form’. Het prachtige resultaat is te zien én verkrijgbaar in het Drawing Centre, en enkele op voorraad in de Kunstvereniging.

De litho, met de afmetingen van 33 x 39 cm, is gedrukt in een oplage van 10 stuks en voor € 200 (excl. verzendkosten) te koop via Kunstvereniging Diepenheim. Neem voor meer informatie of het bestellen van deze litho contact op met info@kunstvereniging.nl.

De volledige litho-collectie is te bewonderen in een presentatie in het tentoonstellingsgebouw van de Kunstvereniging. De litho’s zijn tevens verkrijgbaar. Voor leden van de Kunstvereniging geldt een aantrekkelijke korting. Kom langs of laat je informeren over de unieke serie via info@kunstvereniging.nl.

De lijsten waarin ze hangen worden mede mogelijk gemaakt door De Lijstenmakerij Govaarts & Homan