Exclusief busvervoer Amsterdam – Diepenheim

Voor de opening van de lentetentoonstellingen op zaterdag 2 februari 2019 biedt de Kunstvereniging de mogelijkheid om met de bus mee te reizen van Amsterdam naar Diepenheim, en retour. ’s Middags worden de Lentetentoonstellingen geopend: in het Drawing Centre de tentoonstelling ‘Sensing Traces’ van Alexandra Roozen, en in de Kunstvereniging de internationale groepstentoonstelling ‘(Dis)connection’.

Je wordt deze middag welkom geheten in de Tuinen van herman de vries en Het Gazebo, met een hosta-kunstwerk van Urbain Mulkers en een monumentaal werk van Lucas Lenglet. Vervolgens zijn de openingen van de Lentetentoonstellingen en na afloop kan je gezellig mee-eten.

De bus vertrekt zaterdag 2 februari om 12.30 uur vanaf het Surinameplein in Amsterdam. Rond 20 uur zal de bus weer retour gaan en om 21:30 uur terug in Amsterdam zijn.

De kosten voor een retour zijn € 45,-, dit is inclusief de rondleiding door de Tuinen, twee consumpties tijdens de openingen en een maaltijd na afloop. Tevens ben je de rest van 2019 lid van de Kunstvereniging Diepenheim.

Voor aanmelden of meer informatie mail naar via info@kunstvereniging.nl o.v.v. Busrit Lentetentoonstellingen. Let op, er is een beperkt aantal plaatsen en vol is vol.

Kom je met de trein naar de openingen van de Lentetentoonstellingen? Dan halen wij je op bij Station Goor met onze eigen shuttlebus.

Het busje staat zaterdag 2 februari om 14.30 uur klaar voor NS Station Goor en neemt je mee naar Diepenheim. Uiteraard rijden we je na afloop van de tentoonstellingen en de maaltijd ook weer terug van Diepenheim naar Station Goor, dit zal rond 19.00 uur zijn. De kosten voor de shuttlebus (inclusief maaltijd) bedragen € 15,-.

Er zijn nog enkele plaatsen vrij. Meld je direct aan via info@kunstvereniging.nl.