Expositiegebouwen tijdelijk gesloten voor af- en opbouw tentoonstellingen

De solotentoonstelling Sensing Traces van Alexandra Roozen en de internationale groepstentoonstelling (Dis)connectionin samenwerking met de Jindřich Chalupecký Society (Tsjechië), in respectievelijk het Drawing Centre en het hoofdgebouw van de Kunstvereniging, mochten rekenen op grote belangstelling. Afgelopen zondag was de laatste dag van de Lentetentoonstellingen. De komende weken maken de huidige werken plaats voor nieuw werk en zijn de expositiegebouwen tijdelijk gesloten.

Op zaterdag 25 mei verwelkomen wij je graag weer voor de nieuwe Zomertentoonstellingen. Om 15.00 uur starten we met de feestelijke opening in het Drawing Centre, waar onder de titel Clouded Matter het werk van Marisa Rappard te bewonderen zal zijn. Aansluitend vindt in het hoofdgebouw de opening van de overzichtstentoonstelling FLASHFORWARD van Bastienne Kramer plaats. We sluiten af met een gezamenlijke borrel en aansluitend is het uiteraard weer mogelijk om gezellig mee te eten. De kosten hiervoor bedragen € 15,- opgave kan via info@kunstvereniging.nl.