Nieuwe tentoonstelling geopend

In het hoofdgebouw is de nieuwe tentoonstelling geopend. Dertig jaar na zijn eerste tentoonstelling in de toen recent opgericht Kunstvereniging Diepenheim, krijgt het publiek een hernieuwde kennismaking met het werk van Sjoerd Buisman. Zaterdag 21 november openden kunstenaar Sjoerd Buisman en curator Cees de Boer de tentoonstelling Contrapunt.

In diverse tijdsloten en op gepaste afstand van elkaar konden de eerste bezoekers afgelopen weekend weer worden ontvangen. Op de openingsdag gaven de kunstenaar en curator zelf een persoonlijke toelichting op de vele werken die er gepresenteerd worden. De werken zijn ondergebracht in drie ‘families’. Waarvan de Divi-divi werken nog niet eerder als zelfstandige groep in Nederland getoond is.

De tentoonstelling Contrapunt is nog tot en met zondag 21 maart te bezichtigen in het hoofdgebouw van de Kunstvereniging. Geopend van woensdag tot en met zondag. Kondig uw bezoek aan door te mailen naar info@kunstvereniging.nl of tijdens openingstijden te bellen naar 0547-352143. Om uw bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen, verzoeken wij u om voor het bezoeken van de tentoonstellingsgebouwen de coronamaatregelen te lezen.