Rondleiding Unhide All

Kunstenaar Gerbrand Burger en artistiek leider Alexandra Landré geven zondag 13 oktober een rondleiding door Unhide All: de eerste solotentoonstelling van Burger. De rondleiding begint om 15.00 uur, vanaf 14.30 uur word je met een kopje koffie of thee ontvangen in Kunstvereniging Diepenheim.

De titel van de huidige tentoonstelling in Kunstvereniging Diepenheim is ontleend aan digitale schetsprogramma’s waarin het commando “unhide all” de structuren en constructies achter digitale simulaties ineens zichtbaar maakt. Digitale programma’s, de manipuleerbaarheid van het oppervlak en de kunstmatiheid van objecten zijn enkele van de vele inspiratiebronnen van de kunstenaar.

Kom de spectaculaire tentoonstelling zelf bekijken en krijg een exclusieve toelichting van de kunstenaar en artistiek leider zelf. De rondleiding is een gesprek waarbij er alle ruimte is om vragen te stellen en met elkaar van gedachten te wisselen.

Deelname aan deze rondleiding is gratis, je betaalt alleen € 5,- voor de entree waarmee je tevens toegang hebt tot de internationale groepstentoonstelling “Embodied Lines” in Drawing Centre Diepenheim. Museumjaarkaarthouders en leden van de Kunstvereniging mogen gratis naar binnen.

Voorafgaand vinden er interactieve performances plaats van Uli Kürner en Liesje van den Berk.

Foto: Rik Klein Gotink