Stem op Kunstvereniging Diepenheim

Vanaf vandaag, dinsdag 19 maart, kan je stemmen op de Kunstvereniging via de Rabo Clubkas Campagne. Een actie waarbij Rabobank een sponsorbedrag verdeelt onder de deelnemende verenigingen, waaronder Kunstvereniging Diepenheim. Alle leden van de Rabobank kunnen van 19 maart tot en met 7 april, hun stem uitbrengen op hun favoriete club. Aan de hand van het aantal stemmen krijgt deze vereniging een bedrag toegekend.

Het beschikbaar gestelde bedrag verdeelt de bank dus aan de hand van de keuze die haar klanten maken. De Kunstvereniging neemt deel aan de campagne voor een financieel steuntje in de rug van de educatie-afdeling. Met een breed aanbod in workshops brengt de Kunstvereniging leerlingen uit het basis- en voortgezet onderwijs in contact met hedendaagse kunst. Het programma boekt inmiddels al groot succes bij diverse scholen in de regio en dit willen we graag uitbreiden.

Alle Rabo-leden (vanaf 12 jaar) hebben drie stemmen te verdelen, per post of e-mail ontvang je een deze dagen hiervoor de stemcode. Je kan binnen de stemperiode maximaal twee stemmen op dezelfde club uitbrengen. Om het educatie-programma door te laten groeien hopen we op jouw (dubbele) stem, want jouw stem is geld waard!

STEM NU

Alvast bedankt.