Vaderdagactie: alle vaders gratis toegang!

Het mooiste cadeau, zowel om te geven als om te krijgen, is toch wel een dagje samen doorbrengen. Dus verras je (groot)vader aanstaande zondag met een uniek cadeau: bezoek samen de nieuwe tentoonstellingen in de Kunstvereniging en het Drawing Centre, en ontdek de Tuinen van Diepenheim.
Alle (groot)vaders hebben op Vaderdag gratis toegang!

In het hoofdgebouw wordt hedendaagse beeldende kunst geƫxposeerd, hier zie je nu de eerste overzichtstentoonstelling van Bastienne Kramer: FLASHFORWARD.
In het Drawing Centre, dat na New York en Londen het derde centrum ter wereld is waar hedendaagse tekenkunst centraal staat, is momenteel de tentoonstelling Clouded Matter van Marisa Rappard te bezichtigen.
Beide exposities zijn geopend van 11.00 tot 17.00 uur.

Na een bezoek aan beide tentoonstellingen neem je je vader mee voor een gezellige wandeling of fietstocht door het prachtige buitengebied van Diepenheim. Vraag bij de Kunstvereniging om de routeboekjes en ontdek welke kunstprojecten zich schuil houden in de groene omgeving van het Stedeke. De Tuinen van Diepenheim zijn onderdeel van de Kunstvereniging en het hele jaar door gratis te bezoeken.