Vrijwilligers gevraagd

Vrijwilligers zijn de onmisbare kracht achter de Kunstvereniging Diepenheim. Voor onder meer het gastvrij ontvangen van bezoekers en het onderhoud van de tuinen kunnen wij rekenen op de hulp van een groep enthousiaste mensen. Maar gezien het uitgebreide aanbod van vrijwilligerstaken is extra hulp meer dan welkom.

Als blijk van waardering bieden wij je een gratis lidmaatschap, geniet je korting op de aankoop van kunst binnen de Kunstvereniging en ben je natuurlijk van harte welkom op de gezellige jaarlijkse activiteiten en avonden voor onze vrijwilligers.

Dus ben je graag onder de mensen en lijkt het je leuk om actief een steentje bij te dragen aan een optimale beleving voor onze bezoekers? Wellicht dat je je dan herkent in één van onderstaande vacatures.

Wij zoeken vrijwilligers voor de volgende functies:

• Gastheer/-vrouw

We zoeken vriendelijke, sociale mensen met een passie voor kunst en cultuur, die de bezoekers van de Kunstvereniging graag een warm ontvangst geven.

• Tuinman/-vrouw

We zoeken mensen met groene vingers die met plezier de handen uit de mouwen steken voor het onderhoud van de tuinen. Zodat de bezoekers alle seizoenen kunnen genieten van een verzorgde tuin.

Het vrijwilligerswerk voor gastheer/-vrouw zal met name plaatsvinden in het weekend, voor tuinman/-vrouw met name op doordeweekse dagen. Het vrijwilligerswerk is minimaal één keer per maand, voor ongeveer 3 tot 4 uur per keer. Precieze data, tijden en eventuele onkostenvergoeding kunnen uiteraard in overleg worden afgesproken. Mail voor vragen, meer informatie of direct aanmelden naar Gerry Voskamp: info@kunstvereniging.nl.

We kijken graag samen met je naar een geschikte functie en verwelkomen je van harte binnen onze vereniging.