Vrijwilligers Kunstvereniging bezoeken Anningahof

Vrijwilligers zijn de grote kracht achter de Kunstvereniging, het is een gezellige en hechte groep. Minimaal één keer per jaar maken ze een uitstapje. Begin deze maand bezochten ze Landgoed Anningahof in Zwolle; een mooi beeldenpark, dat twee jaar geleden vernieuwd en uitgebreid is.

Ze werden hartelijk ontvangen met een kopje koffie en thee, kregen de nodige informatie over de kunstwerken en konden vervolgens de tuinen bekijken. Vele namen die hier hun werk tonen, kwamen hen bekend voor, kunstenaars die ook al eens in de Kunstvereniging of het Drawing Centre te zien waren. Zoals Levi van Veluw, Jonathan van Doornum, de prachtige zieleschepen van Cornelius Rogge, Anne Wenzel, Sachi Miyachi, Kim Habers en zeer recent Bastiënne Kramer.

Heb je ook interesse om aan te sluiten bij de vrijwilligers van Kunstvereniging Diepenheim? We zijn hard op zoek naar gastvrouwen en -heren die interesse hebben in kunst, zelfstandig kunnen werken en het leuk vinden om onze bezoekers gastvrij te ontvangen. Neem vrijblijvend contact op via info@kunstvereniging.nl, of loop gerust eens binnen, je bent van harte welkom.