Wegomleidingen i.v.m. Kastelenloop Diepenheim

Door de straten het Stedeke komt dit weekend de Kastelenloop Diepenheim. Op zaterdagmiddag 6 april de Kidsrun, gevolgd door de halve marathon en estafetteloop op zondag 7 april. Het parcours loopt onder meer door de Grotestraat (langs hoofdgebouw Kunstvereniging) en de Kuimgaarden (langs expositiegebouw Drawing Centre). Voor de verkeersveiligheid worden enkele maatregelen in Diepenheim getroffen.

De Kidsrun start 6 april om 15.00 uur. De Kastelenloop voor senioren start 7 april om 11.00 uur. Start / finish voor beide dagen is cafetaria Uit de Kunst (aan de Grotestraat). Onder meer de wegen Kuimgaarden en een deel van de Grotestraat (o.a. locatie Kunstvereniging) zijn in beide richtingen afgesloten op 6 april van 13.30 tot 19.00 uur en op 7 april van 7.30 tot 17.00 uur. Het hele weekend geldt hier ook een parkeerverbod.

Om de expositiegebouwen te bezoeken wordt verzocht om de aanwijzingen van de verkeersregelaars te volgen. En uiteraard hopen de lopers op de nodige aanmoediging langs de route.